.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در هفته کتاب صورت گرفت؛
یازدهمین ایستگاه مطالعه استان در نوشهر

با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران، فرماندار نوشهر، رئیس بیمارستان شهید بهشتی و مراجعه کنندگان بیمارستان شهید بهشتی، یازدهمین ایستگاه مطالعه مازندران افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در مراسم افتتاحیه این ایستگاه مطالعه هدف از راه اندازی ایستگاه های مطالعه در اماکنی مانند بیمارستان را غنی سازی اوقاتی که صرف انتظار مردم جهت دریافت خدمات می گذرد عنوان کرد.

امامزاده افزود: تا به حال 212 هزار و 800 جلد کتاب به 10 ایستگاع قبلی که در استان مازندران راه اندازی شد تزریق شده است و با افتتاح 13 ایستگاه مطالعه دیگر طی دو ماه آینده، تعداد 500 هزار جلد کتاب دیگر از طریق ایستگاه های مطالعه در اختیار مردم قرار می گیرد.

محمدعلی قمی فرماندار نوشهر این طرح را از جمله اقدامات مهم در زمینه ترویج فرهنگ مطالعه عنوان کرد و گفت: شهرستان نوشهر از راه اندازی ایستگاه های مطالعه دیگر در اماکنی مانند فرودگاه، بندر، اداره کل گمرکات و سایر ادارات و بانک ها استقبال خواهد کرد.
همچنین دکتر موسوی رئیس بیمارستان شهید بهشتی با بیان اینکه این بیمارستان در طول سال پذیرای بالغ بر 350 هزار نفر است، گفت: این جمعیت هدف بسیار مناسبی برای اشاعه کتابخوانی و فرهنگ مطالعه می تواند باشد.
وی افزود: بیمارستان محیط استرس زایی است و همه افرادی که در این مکان حاضر می شوند نگران سلامتی خود یا همنوعان خود هستند و ایستگاه مطالعه این ظرفیت را دارد تا با آماده نمودن فرصت مطالعه در صف های انتظار، از اضطراب مراجعه کنندگان تا حدود زیادی کم کند.

یکصدمین کتابخانه عمومی مازندران در دانشگاه علوم دریایی نوشهر افتتاح شد

در ایام هفته کتاب یکصدمین کتابخانه عمومی مازندران در دانشگاه علوم دریایی نوشهر با حضور فرماندار نوشهر، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان و فرماندهی دانشگاه به بهره برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان مازندران، مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در آیین بهره برداری از کتابخانه عمومی مشارکتی دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی(ره)نوشهر گفت: ۹۹ کتابخانه در استان مازندران فعالیت داشته که با بهره برداری از این کتابخانه که سی و چهارمین کتابخانه مشارکتی استان است، یکصدمین کتابخانه عمومیمازندران شروع به فعالیت کرده است.
محمد اسماعیل امامزاده با بیان آنکه سرانه فضای کتابخانه های استان برای هر یکصد نفر ۱٫۶ مترمربع است، از جایگاه هفدهم مازندران در بین استان های کشور و جایگاه چهاردهم شهرستان نوشهر در استان خبر داد و گفت: مسلما با افتتاح این کتابخانه در رتبه شهرستان نوشهر و استان مازندران نیز تغییراتی بوجود خواهد آمد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.26 seconds.